Det var på tiden ;D

God kväll =)

Nu är jag tillbaka - har ni saknat mig?

Jag sitter här i fåtöljen och tycket lite smått synd om mig själv :( Igår när jag och älsklingen var iväg för att handla lyckades jag klämma mitt finger i kundvagnen! Vi skulle fylla på energiförrådet innan vi skulle springa omkring och handla. Eftersom vi hade två kundvagnar satt vi ihop dem för att de skulle ta mindre plats. När vi gjorde det hamnade mitt ena finger i kläm - det gjorde j-ligt ont! Hela handen pulserade och jag ville bara börja störttjuta. Idag har jag,tack och lov,inte särkilt ont,men halva nageln är blå och den kommer säkert trilla av :( Usch!

Efter min lilla olycka åt vi lite mat på Max. Jag var duktig och tog minimorötter istället för pommes :D När vi ätit klart smög vi in på COOP där vi spenderade någon timme. Vi fyllde två kundvagnar med mat m.m. Det gick på en bra slant,men man kännar ju på det i slutändan. Vi kör med självscanning,men gick hos en kassörska. Min sambo,som är ganska skojfrisk och pratsam (läs MYCKET) av sig skojade med kassörskan:
Kent: - Ja,där rök hela lönen.
Kassörskan (med en otrolig sympati i rösten): Naw,vad träligt.

Haha,hon såg verkligen ut att tycka synd om oss så Kent fick tillägga att det inte riktigt var så farligt ;) Det var lite lustigt faktiskt. Jag tycker man hör folk titt,som tätt,som säger så,men hon verkade inte ha hört det förut.

Efter handlingen åkte vi för att hämta gumsan innan vi åkte hemåt för att lasta ur bilen. Vi ställde bara in kyl- och frysvaror resten fick vänta tills idag.

Jag har alltså grejat med att fylla på våra förråd idag. Det är så fullt att det knappt går att få in en endaste grej till i varken skafferiet,kylen samt frysarna :D 

Vi har även hunnit med massa bus och mys. Kent var hemma på lunch idag - det var trevligt :P
När han kom hem efter att ha slutat tog jag en timmes promenad. Det var sååå skönt att komma ut i friska luften ett tag =) Jag har hittat min mp3 så jag njöt av musik under tiden. 
Nu ligger gumsan och sover medan vi vuxna myser framför teven. 

Jag måste få berätta något superroligt! Min älskade systeryster och hennes Remi har ÄNTLIGEN kommit till skott och förlovat sig - stort grattis till er båda =) Jag älskar er <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0