Synd :(

Hejsan =)

Eftersom gumsan blev så trött fick hon välling i sängen kl.10.20. Hon somnade och jag trodde att hon sov enda tills hon ropade på mig runt halv två,som legat och slöat/sovit i soffan. När jag kom upp insåg jag att jag haft fel! Gumsan hade rivit ut nästan alla sidor i en bok,som hon fick i julklapp. Det låg ungefär tusen bitar utspridda i sängen! Det var så typiskt för jag har inte låtit henne ha den boken när hon har varit ensam eftersom jag inte velat att hon skulle ha sönder den. Nu hade jag väl råkat lägga den ibland hennes andra böcker :(
Jaja,så kan det gå...

Efter att ha städat rätt i gumsans säng gick vi ner. Gumsan fick mat. Hennes snälla mamma gav henne även en glass till efterrätt eftersom hon ätit så bra =)
Medan gumsan åt passade jag på att diska. Efteråt tog jag ut vovsingarna en sväng innan vi tog en runda i huset för att vattna blommorna samt ge min nya fina orkidé en kruka :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0