Lunch på G :P

God dagens,god dagens :D

Älsklingen var vaken när jag kom hem från jobbet igår så han fick skrapa lite lotter =) Vann 50 kronor - alltid något ;P
Vi mös framför teven en stund innan det var dags att krypa till kojs.

Idag blev det en tidig morgon för mig och gumsan. Eftersom jag började kvart i sju vi fick gå upp några minuter tidigare än vi brukar. Gumsan var trött och ledsen när jag lämnade henne på dagis,men det hade gått över fort.

Runt halv tolv skulle jag ha rast för att sedan sluta tolv,men jag gick redan då. Hann med en sväng till maxi för att handla lite inför helgens bakning m.m innan jag hämtade gumsan. Hon var lite seg att få med hem - ville absolut inte ha hjälp på med ytterkläderna!

Nu har vi varit hemma en stund och jag har hunnit packa upp varorna,lagt gumsan samt satt på lite bandspagetti. Till den blir det kasslerröra,som jag gjorde i förrgår - smidigt och enkelt =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0