Jag klarade det =)

Hejsan :P

Åh,mina ben känns,som spagetti =D Jag har precis cyklat 2,4 mil på 30 minuter och 24 sekunder - toppenbra tycker jag :) Jag speedade på,som bare den i slutet för att hinna minst 2 mil och jag klarade det =P
Innan jag cyklade busade jag med gumsan samt använde henne,som lite träningsredskap medan min kära sambo hejade på :D



Mitt abonemang hos viktklubb.se går ut den 9 februari och jag har bestämt mig för att inte förlänga det. Jag anser att jag kommer klara mig minst lika bra utan det. Jag tyckte det var bra i början,men jag har faktiskt inte använt tjänsten särskilt mycket.
P g a detta kommer ni att få läsa lite mer om min träning i fortsättningen ;)

Jag tog mina mått runt mage,lår och armar förra veckan samt vikten. Jag har skrivit upp det och kommer att ta måtten med jämna mellanrum samt väga mig varje vecka och fortsätta skriva upp resultatet.
Dessutom har jag bestämt mig för att ta en promenad till Väse,det är cirka 2 mil enkel väg,så fort,som möjligt. Efter någon månad ska jag göra om det för att se hur mycket jag kan förbättra tiden. Eftersom det blir lite väl långt att gå både fram och tillbaka får min kära sambo hämta mig när jag kommit fram. Innan vi åker hem ska vi köpa med mat,som vi kan njuta av när vi kommer hem ;D
Det känns,som en bra plan för min del :P 

Just nu håller min kära sambo på med kvällsmat - det ska bli sååå gott :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0