Grejat lite :D

Hejsan svejsan :)

Efter dagens lunch gjorde vi oss iordning och gick ut. Först slängde vi ut vovsingarna i hundgården sedan tog vi en promenad till gården för att lämna mat till Kent. Ulrika såg oss så hon kom ut och pratade lite. Gumsan och jag får besök utav Calle på måndag :D Då ska Ulrika och Tim till sjukhuset i Örebro för att kolla Tims fingrar,som han gjorde illa i somras. Eftersom det kan bli jobbigt att ha med Calle erbjöd vi oss att passa honom,vilket han tyckte lät,som en bra idé ;P



När vi kom hem grejade vi lite med bilen innan vi gick in. Det fick bli sängen för gumsan,men hon har inte somnat. Jag får kanske försöka senare. Medan jag väntat på att hon ska somna har jag hängt tvätt och kikat runt lite på datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0