Efter lunch :P

God dagens,god dagens =)

Fast klockan snart bara är halv ett har jag hunnit med en del. Började dagen med en frukost med gumsan,som var väldigt trött. Sedan slängde jag ut vovsingarna så de får leka av sig ute i hundgården. Efter det blev det ett bad för gumsan och en dusch för mig.

När jag duschat klart ringde Ulrika och ville att vi skulle komma bort en sväng. Jag fixade till mig och gumsan innan jag lämnade en liten surpuppa i hallen för att gå ut och borsta av bilen - det snöade en hel del i natt. När jag kom in igen hade gumsan fått på sig overallen och en stövel :D Efter att ha hjälpt henne på med resten åkte vi bort till gården. Först stannade vi till för att säga "Hej" och önska en trevlig alla hjärtans dag till min stora älskling. Ulrika ringde dock och ville att han också skulle följa med in så det gjorde han.

Väl inne i värmen igen fick vi två söta små aloe vera blommor samt några chokladhjärtan,som låg inslagna med blommorna :P Tack tack säger vi :) Kändes lite dumt eftersom vi inte köpt något till dem,men det brydde sig inte Ulrika om :P
Efter en fika stack Kent iväg för att fortsätta jobba medan gumsan och jag satt kvar och snicksnackade med Ulrika och vovsingen en stund innan det var dags att sticka iväg till dagis.

Efter att ha lämnat gumsan hoppade jag in på Rasta för att byta in några vinstlotter till nya. Det blev ett lottpaket,som älsklingen får när jag kommer hem ikväll =)

Sedan åkte jag vidare hem till mamma och fixade lite makaroner. Hon hade gjort biffar häromdan,som jag värmde på till - supergott :D Medan makaronerna stod på spisen passade jag på att diska lite åt min kära moder :P
Efter att ha ätit har jag nu krypit ner i soffan - myspys. Jag ska ta igen mig några timmar innan jag börjar jobba kl.16. Mamma,som slutar kl.14,har med sig en väninna hem sen så då blir det nog lite mera snicksnack ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0