Bra start på dagen :D

God morgon :P

Gumsan somnade om ganska fort igår,men vaknade varje gång jag försökte gå därifrån. Runt halv tolv hade hon somnat så djupt att hon inte märkte när jag gick =)

I morse vaknade vi strax innan sju. Gumsan stod innanför grinden och ropade på mig. Så fort hon fick se mig sa hon "Se Pippi"- god morgon på dig med skruttunge ;D
Eftersom jag är snäll fick gumsan börja dagen med Pippi. Under tiden gjorde jag mig iordning,plockade in disken,tog ut vovsingarna samt fixade frukost.

Nu är vi mätta och belåtna. Eftersom gumsan gick omkring och gnuggade sig i ögonen,som hon alltid gör när hon är trött,fick hon välling i sängen. Än har hon inte somnat,men vi får se om hon orkar hålla ögonen öppna eller inte :P



Både idag och i morgon är vi lediga så vi får se vad vi hittar på :)

Ha det bäst =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0