Vi såg Tomten ;)

God morgon :)
 
Igår var det ju första advent. Jag tog med mig barnen och mamma på en promenad ner till stan för att kika. Jag har nog aldrig sett så mycket folk där förut ;D
Medan jag letade efter vinterjacka stannade mamma ute med barnen för att det inte skulle bli varmt åt Sebastian,som låg nerbäddad i vagnen. Dessutom passade Patricia på att gunga lite :)
Jag fick inte tag i någon jacka så jag får ta mig en tur till Karlstad någon dag den här veckan. Förhoppningsvis hittar jag en där annars får jag väl frysa hela vintern ;P
 
Jag kikade även efter julklappar till lillebror. Jag såg en supersöt body,som jag ska köpa. Jag har dock inte bestämt mig för om han ska ha den på sig på jul eller om det ska vara ett paket. Jag får fundera på det innan jag köper den eftersom det behöver vara en större storlek om han får den i julklapp så han kan använda den ett tag =)
 
När vi gick runt på stan såg vi flera tomtar samt folk,som hade masker på sig. Patricia tyckte de var roliga,men hon blev lite blyg när de ville ge henne godis så mormor fick ta emot dem åt henne :P
 
Det var riktigt mysigt att gå omkring då det faktiskt har kommit lite snö. Men herregud vad kallt det var. Eller det var väl egentligen inte särskilt många minusgrader,men jag är så frysen av mig ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0