Före och efter

God morgon :)
 
Jag och Patricia har precis ätit en mysig frukost med bl a tända ljus <3 Patricia fick havregrynsgröt med mjölk och russin. Det gillar hon så det slinker ner ganska fort. Speciellt nu när hon vet att hon får öppna en lucka i chokladkalendern när hon har ätit färdigt ;)
Ibland äter hon några russin och säger att hon är mätt. När jag påminner henne om chokladen blir hon hux flux hungrig igen - gullunge <3
 
 
En gammal bild på ännu en favorit - yoghurt och havreringar :)
 
Just nu sover lillebror i sin egen säng. Det verkar,som att han sakta,men säker börjar vänja sig vid den :P Han är nog trött efter att ha varit vaken från och till i natt. Han har tagit igen den maten han har missat - med råge ;P Han har ätit fler gånger och mer varje gång än vad han brukar.
 
Idag ska vi fortsätta greja lite. Jag fattar inte hur det alltid kan finnas massa grejor att göra? Nu har jag i alla fall börjat få undan saker och ting. Vad mycket snyggare det blir bara allt kommer bort. Titta här t ex:
 
Innan jag började plocka och sortera i lådorna såg det ut såhär,vilket jag har stört mig på vääääldigt länge..
 
 
Nu ser det ut såhär. Vilken skillnad! Jag fattar inte varför jag inte tagit tag i det tidigare..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0