En snarkande bebis <3

Hej =D
 
Efter att ätit,både badat och duschat samt lyssnat när mamma läst och sjungit blev lillebror trött. Han ligger bredvid mig i soffan och snarkar för fullt <3
Han har sovit dåligt under dagen så jag hoppas han tar igen det i natt. Jag tror inte det,men jag kan ju alltid hoppas ;P
 
Storasyster ligger i sin säng. Det är första kvällen utan välling och det verkar gå lika bra med vatten :D Jag har velat sluta med vällingen länge (nästan ett år). Jag vet egentligen inte varför. Hon är ju inte så gammal,men nu vill jag verkligen sluta helt med det. Vi börjar med att byta ut den mot vatten,som vi har gjort i perioder förut. Sedan får vi helt enkelt se hur det går.
Eftersom vi planerar att vänja henne av med blöja även på natten vore det ju bra om hon inte dricker något så sent. Vi tar det sakta,men säkert så kommer det nog gå bra =)
 
Nu ska jag stoppa in lite ved i spisen sedan får det nog räcka för idag. Vi kan ju ändå inte hålla fyr i den i natt. Vi får ha på värmefläktarna. Den ena vågar jag inte sätta på förrän Kent,som är hos en kompis,kommer hem eftersom det har gått flera säkringar när den har varit på tidigare idag. Förhoppningsvis blir det bättre när jag stänger av fläkten i köket.
 
Det ska bli skönt att slänga sig på soffan känner jag. Det dröjer nog inte länge innan jag somnar ;D
 
God natt på er :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0