Att sova och äta

God morgon =)
 
Jag tror att Patricia hade sömn att ta igen. Förutom att hon somnade tidigt tog hon dessutom sov morgon till sju :D
Sedan vi slutade helt med välling förra veckan (minskade på det mer och mer innan) har hon somnat på alla möjliga konstiga ställen istället för i sin säng ;P
Häromdan somnade hon i mitt knä - det var riktigt mysigt <3 Ofta somnar hon mitt i ett skrik vilket hon gjorde även då :)
 
Även Sebastian och jag har sovit bättre i natt. Efter förra veckans vägning på BVC började lillen äta mycket mer än han gjorde innan. Istället för att äta ungefär var tredje till var fjärde timme började han äta varannan plus att han åt längre varje gång. Trots att han åt mycket verkade han aldrig riktigt nöjd,vilket var jobbigt för mig att se :/ Att amma ska (och brukar vara) en mysig stund,men tog på krafterna att amma så mycket.
 
Efter den här veckan vägning har det dock blivit lite bättre. Han äter fortfarande lika ofta,men inte lika länge och verkar mycket nöjdare efteråt :)
I natt gick det lite längre mellan gångerna,ungefär 2 ½ - 3 timmar,och vi sov gott däremellan så idag ska vi nog kunna känna oss pigga ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0