Andra advent

Trevlig andra advent på er :)
 
Tänk att det bara är en vecka och en dag kvar till julafton. Vart har det senaste året tagit vägen?
 
Än så länge har jag och barnen inga planer för dagen. Kent har hand om ladugården och snöplogningen den här helgen plus att han ska ut i skogen så han har i alla fall fullt upp =D 
 
 
Jag hade egentligen tänkt ta med mig barnen för att hälsa på någon,men Kent kom precis hem och talade om att det har regnat i flera timmar. Med andra ord lär det vara blixthalka ute och då känns det onödigt att åka iväg om jag abslout inte måste. Även om jag vet att jag själv tar det lugn kan jag aldrig lita på mina medtrafikanter...
Jag väntar i alla fall någon timme för att se hur vädret blir och hur vägen ser ut innan jag bestämmer något :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0