Vemodigt :/

God morgon =)
 
Som jag berättade igår jobbar jag idag. Det närmar sig slutet på sommarjobbet - jag gör sista dagen på måndag :( Samtidigt,som det ska bli skönt att få vara hemma och hinna umgås med mina älsklingar samt förberedda innan bebisen kommer,kommer det kännas konstigt att gå från att jobba nästan heltid till ingenting. Dessutom vet jag ju inte om jag kommer att jobba på samma ställe igen. Kommer verkligen att ta tag i jobbsökandet ordentligt när det börjar bli dags för det. Det vore så himla skönt om jag kunde få ett fast jobb! Helst av allt skulle jag vilja vara där jag varit nu,men jag tror tyvärr inte att det kommer bli så :/  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0