Usch,usch!!

Hej hej :)
 
Jag sitter här och är lite småsur :/ Dagens bak blev ingen hit. Vi försökte göra chokladrutor. Själva botten blev godkänd,men glasyren blev en katastrof :( Jag vet inte vad,som hände. All margarin flöt upp och lade sig ovanpå resten = VIDRIGT!
Jag hade tänkt visa er en bild,men eftersom blogg.se bara krånglar går det inte att ladda ner bilder. Jag får försöka senare.
 
Jag har försökt skrapa bort "glasyren" för att slippa slänga alltihopa. Det gick något så när - den duger nog åt oss i alla fall ;D
 
Eftersom jag inte kan ta med kakan till jobbet får jag slänga ihop en vanlig sockerkaka eller något lite senare. Just nu väntar det vila - det är jobbigt att misslyckas ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0