Tvättsnack ;P

God morgon =)
 
Gumsan och jag har,trots att klockan inte är särskilt mycket än,hunnit med en del av dagens sysslor :P
 
Vi började dagen runt halv åtta. Då läste och lekte gumsan medan jag grejade med tvätt. Det känns inte som att jag gör något annat än att tvättar,men det beror på att jag håller på med alla bebiskläder upp till storlek 68. Jag vill helst ha det klart när lilla bebisen kommer :) Egentligen hade jag tänkt vänta med kill och tjejkläderna tills jag vet könet,men jag tror jag kommer vara rätt tacksam över att slippa tvätta en massa det första jag gör när vi kommer hem från BB ;P Vi har en hel del små kläder så jag lär få hålla på någon vecka till  med det ;) Dessutom finns det ju alltid "vanlig" tvätt också.
 
När vi hade ätit frukost tog vi en sväng med vovsingarna innan vi gick in för att borsta tänderna. Nu ska vi passa på att gå ut och njuta av det fina vädret. Jag tänkte faktiskt chansa och hänga tvätten ute idag. Förhoppningsvis hinner det bli torrt under dagen.
Det blir så fuktigt inomhus nu när jag hänger tvätten inne så det kan vara skönt att slippa ha den hängandes i flera dagar.
 
Det blev visst en massa tjat om tvätt,men det får vi stå ut med ;D
 
Ha det bra så hörs vi senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0