Torsdag och fredag eftermiddag =)

God morgon :D
 
Vi har haft några roliga eftermiddagar här hemma :)
Jag slutade fyra både i torsdags och igår. Jag var helt säker på att jag slutade 12 en av dagarna,men tydligen inte.
 
När jag slutade i torsdags skulle Kent och gumsan hämta mig,men de var inte där. Jag försökte ringa flera gånger,men det gick inte att komma fram. Tillslut började jag bli orolig och trodde att de hade hänt något.
Strax innan halv fem ringde Kent och talade om att de var påväg. De hade varit hos Ingegärd och Bosse och badat :) Gumsan ville inte åka därifrån utan att fika det var därför de var sena ;D
Jag började gå för att möta dem - tur jag får lite motion ibland ;P
 
När de väl kommit köpte vi mat på McDonalds innan vi åkte hemåt. Efter att ha varit ute och busat ett tag gick vi in. Jag,som var helt slut,satt i soffan och kollade på medan mina älsklingar busade för fullt =) Runt halv tio var det dags för både mig och gumsan att sova.
 
Igår hämtade Monica mig på morgonen. Hon och ett gäng till skulle åka till Göteborg och Kent skulle skjutsa Monica och Maja till Karlstad så han behövde våran bil. Jag i min tur fick ha Mats bil eftersom han hade Monicas.
Efter att ha åkt med Monica till hennes jobb åkte jag vidare till mitt. Efter en rätt lugn dag på jobbet åkte jag hem för att ta på mig bikinin innan vi åkte hem till Ingegärd och Bosse för att bada i deras nya pool :D Först bjöds det på fika sedan blev det lite sim i poolen. Jag har inte badat i bassäng på flera år så det var skönt. Dessutom fick jag ju motion på köpet = PERFEKT! Vi avslutade med att sitta i bubbelpoolen en stund :P Efteråt bjöds det på kvällsmat innan vi åkte hemåt. Jag blev supertrött efter badningen så jag somnade i soffan runt åtta ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0