STORHANDLING =)

Hej hej =)
 
Äntligen får jag sitta ner en stund ;D
 
Efter att ha lämnat gumsan på dagis åkte jag förbi jobbet för att lämna taggen samt arbetskläderna. Några i personalen var inne just då så jag sa "Hejdå" till dem också :P
Sedan hämtade jag upp mamma innan vi åkte till Wästgötabagaren,COOP samt OKQ8. Jag,som egentligen inte gillar COOP,måste faktiskt erkänna att deras frukt- och gröntavdelning är mycket bättre än Maxis. Allt var mycket fräschare än vad det brukar vara där.
 
Jag köpte med lite gott fikabröd,som vi mumsade på tillsammans med en kopp kaffe hemma hos mamma :D
Efter att ha varit hemma hos mamma ett tag stack vi iväg till Maxi. Där fyllde vi två kundvagnar med mat m.m (bara till mig och familjen) innan jag åkte för att släppa av mamma. Sedan blev det en sväng in på godislagret också innan jag hämtade gumsan på dagis. Där fick jag ytterligare ett bevis på att gumsan börjar bli stor. Hon hade nämligen sovit på madrass för första gången idag (brukar sova i vagn annars) - våran duktiga tjej <3
 
När vi kom hem råkade gumsan se att jag köpt glass så hon fick en strut medan jag började plocka iordning på alla varor. Det var en hel del jobb så jag har precis blivit klar - jag är helt slut ;D Blir nog inte många mer knop idag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0