Städ och tvättdag...

Hej hej :P
 
Idag är Kent,gumsan och Mikael iväg till en jaktaffär i Götene. Medan de är borta tänkte jag passa på att greja här hemma. Jag har hamnat efter med allt nu när jag jobbat. Som tur är har Kent städat lite varje dag så det är inte så mycket sånt,men det finns diska och tonvis med tvätt att ta reda på. Jag skulle behöva dammsuga också,men eftersom vi ev. får besök utav en gris i morgon kanske jag väntar tills efter det.
 
Jag funderar på om det går att hänga ut tvätten idag ?? Just nu skiner i alla fall solen,men det kan ju vända rätt fort. Jag får se hur jag gör. Om jag ska kunna tvätta allt,som behövs har jag inte särskilt mycket att välja på - då måste jag hänga både ute och inne ;)
 
Vilka bekymmer jag har ibland ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0