Sömntuta ;)

God kväll :P
 
Idag somnade gumsan i bilen påväg hem från dagis. Eftersom det inte var särskilt varmt ute fick hon sitta kvar när vi kom hem. Medan hon sov fixade jag lunch till mig (hon hade redan ätit på dagis) samt grejade lite. Efter ungefär 1 ½ timme väckte jag gumsan för att hon inte skulle få problem med att somna ikväll. Ojojoj! Det var inte populärt! Hon ville fortsätta sova och var sur en bra stund efteråt,men tillslut blev hon på sitt vanliga glada humör och har busat för fullt här hemma ;D
Nu har jag lagt henne igen. Än så länge ligger hon och småsjunger,men jag hoppas hon somnar snart så hon får sina timmar med sömn innan det är dags för ännu en tidig morgon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0