Så ledsen :(

God natt :)
 
Gumsan och jag avslutade dagen på absolut bästa sätt :D Vi målade en teckning till pappa,duschade/badade och mös lite med pappa,som hunnit hem,innan sovdags =P
 
Gumsan,som inte sett Kent sedan i söndags kväll p g a att han jobbat (höstbruket är i full gång nu) var jätteledsen och ville till pappa efter att vi duschat :/ Det är svårt för henne att förstå att pappa behöver jobba och att det är därför han är borta. Vi ringde till honom för att säga "God natt",men han var påväg hem så gumsan hann mysa ett tag med honom innan hon skulle sova :)
Hon blev så glad när hon fick höra att han var påväg hem - hon skulle ha två hårspännen för att vara extra fin <3 Sedan satt vi i trappan och väntade på att han skulle komma och hon kunde inte sitta still ;D Hon sken upp,som en liten sol när hon fick se honom <3
 
Det var jobbigt att se henne så ledsen,men det värmde extra mycket inombords när jag fick se dem tillsammans sen =)
 
Nu har jag smygit upp för att sova.
I morgon får gumsan och jag sovmorgon. Jag ska till barnmorskan kl.15. Eftersom jag helst inte vill ha med gumsan ändrade jag tid på dagis så gumsan ska inte vara där förrän kl.11. Det ska bli skönt att slippa stressa iväg :P Förhoppningsvis lyssnade gumsan på mamma och sover länge ;)
 
Natti natti :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0