Roliga nyheter <3

God kväll :)
 
Medan jag är iväg och har det trevligt med tjejgänget från gymnasiet tänkte jag berätta något roligt för er,något som jag längtar efter =D Jag ska bli MOSTER! Min älskade syster och hennes Remi ska få en liten bebis de också :P Han/hon kommer i februari så jag får längta ett tag till ;) Det blir kul för gumsan att få en kusin till även om vi tyvärr inte träffas så ofta - den,som väntar på något gott :D
 
 
Jag är så glad för deras skull - att de äntligen ska få bli föräldrar <3


Kommentarer
Mohn i skon

Åhh vad roligt! Hälsa ett stort grattis från mig :) kram

Svar: Ja,det ska bli kul =) Det ska jag göra :D kram
mammatillpatricia

2012-08-18 @ 16:42:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0