Nojig som få....

God kväll :D
 
Jag har precis varit ute en sväng med vovsingarna. Jag såg ett ljus i en kruva en bit bort. Först funderade jag på vad det var,men sedan såg jag att det var en bil. Troligtvis stod de stilla för att kolla på älgarna,som var på gärdet. Det verkade dock lite misstänktsamt när de stod där och varva bilen litegrand...
När jag kom hem igen hittade jag ett brev på trappan. Det var från BVC till Patricia. Jag vet inte hur det hamnade där,men det var adresserat till våran gamla adress så det är nog våran gamla hyresvärd,som lämnat det. Jag funderar bara på när? Jag har ju varit hemma sedan tre och då låg det inte där. Om han kommit med det medan jag varit ute hade jag hört honom. 
Jag såg en moped åka förbi förut,men jag hörde aldrig när den kom så jag kanske hade slumrat till i soffan och inte vaknat om det knackade på dörren?
Jag blev lite nojig och funderade på vart den kom ifrån när jag såg den åka,men sedan tänkte jag inte mer på det.
 
Jag vet inte riktigt vad det är med mig,som reagerar på allt idag,men jag hoppas jag är mindre nojig i morgon ;)
 
 
Snart kommer den här lilla skruttan och pappa hem :P
Jag pratade med Kent förut och tydligen blev det en väldigt billig telefon för våran del - Niklas betalade den eftersom Kent mest använder den på jobbet :D Han hade köpt en likadan till sig själv så nu matchar de varandra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0