Mammas lilla gumsa <3

God kväll!
 
Det känns,som att detta höstbruk,som bara har hunnit börja,kommer bli extra jobbigt :/ Gumsan stod vid fönstret förut och väntade på pappa :( Hon ville inte gå därifrån förrän hon hade pratat med honom på telefon och han förklarat för henne att han inte kommer hem än på ett tag. Efter det lyckades jag få henne att ligga still hos mig i soffan. Det tog inte många minuter innan hon somnade =) Hon reagerade inte när jag bar upp henne till sängen.
Hon har somnat hos mig flera gånger den senaste veckan - myspys <3
 
Jag tycker så synd om henne,som längtar så efter pappa. Det gör ju jag med,men jag förstår ju varför han inte är hemma. Usch,det är riktigt jobbigt att se henne så ledsen :/ Jag får verkligen bita ihop för att inte börja gråta själv...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0