Lite sammanfattning

Hej hej :)
 
Det har varit mycket i några dagar,men nu lugnar det förhoppningsvis ner sig ett tag.
 
Igår mådde gumsan inte alls bra :/ Mamma följde med oss hem för att passa gumsan idag när jag jobbat.
Gumsan hade hög feber vid sovdags så vi gav henne alvedon innan hon och jag smög upp för att lägga oss. Eftersom gumsan inte mådde bra och jag hade dåligt samvete för att jag skulle iväg för att jobba idag,blev det inte särskilt mycket sömn i natt :(
 
När jag slutade klockan tolv åkte jag hem. Först åt vi lunch,som mamma fixat,sedan sov vi en stund. Sedan fikade vi innan vi mötte Kent efter jobbet. Vi hoppade in i huset en sväng och det börjar verkligen hända saker nu! Det har varit en kille där och grejat med spakling samt slipning. Dessutom har Kent och de varit där och grejat lite. De har bl a byggt en byggnadsställning,som snickarna ska ha när de kommer för att brädfodra om huset.
I September kommer killen,som spaklat m.m,tillbaka för att tapetsera och greja.
Det känns så himla skönt att det äntligen är igång igen. Min kära sambo tror att huset kommer vara klart i November.
Med tanke på att vi kommer ha en liten bebis då känns det inte helt optimalt att sätta igång att flytta,men samtidigt ska det bli såååå skönt att äntligen vara klara :D
 
Mamma och jag har dessutom plockat svamp. Vi hittade en hel del,som mamma har rensat och gjort iordning medan gumsan och jag suttit bredvid och tittat på ;) Gumsan mår bättre idag,men har ändå varit lite seg och mammig. Nu ligger hon däruppe och sover. Jag och mamma slöar framför teven och Kent är iväg en sväng. Jag tror inte att det dröjer innan jag smyger upp och gör gumsan sällskap =)
 
Natti natti :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0