Klassåterträff :D

God morgon :)
 
Jag hade några trevliga timmar med "tjejgänget" igår :D Tyvärr kunde inte alla komma,men det var kul att träffa dem,som kunde :P
 
Innan jag åkte in till stan skjutsade jag gumsan till farmor. Sedan åkte jag för att möta Fatemeh =) Vi gick tillsammans till Mastis för att möta upp de andra. Vi åt tacobuffé och tjattrade ute i solen = HÄRLIGT! Efter ett tag ville de tjejerna,som var kvar sticka vidare till Bell´s för att fortsätta festa lite. Jag och Fatemeh,som skulle upp tidigt för att jobba,följde inte med. Istället åkte Fatemeh med mig till Väse för att ta bussen hem till Karlstad därifrån. Jag hoppas jag får träffa henne snart igen. Hon ska nämligen gifta sig och sedan flytta till London om ungefär en månad. Jag är jätteglad för hennes skull,men samtidigt kan jag inte låta bli att bli lite ledsen :( Jag vet att vi kommer fortsätta ha kontakt,men det blir ju inte riktigt samma sak när hon bor så långt borta. Men men vi klarar allt detta :D
 
Nu har gumsan precis kommit hem ifrån farmor. Hon tittar på Musse,som är nya favoriten :P Jag ska strax äta lite frukost. Gumsan hade redan ätit,men om jag känner henne rätt vill hon nog också ha något när mamma ska äta ;)
 
Idag kommer Linn och hälsar på =) Det ska bli kul :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0