Jobb och försäkringrkassan :D

Hej hej :)
 
Som jag nämnde förut jobbar jag idag. Jag skulle egentligen ha börjat fyra,men eftersom de behövde folk ställde jag upp och började redan klockan tolv. Det är aldrig fel med några extra timmar ;D
Jag får passa på att jobba nu medan jag fortfarande känner att jag orkar.
 
Sommarjobbet slutar den 13 augusti och efter det lär det inte bli särskilt många arbetspass. Jag känner att det börjar ta emot lite att jobba så jag ska ansöka om att få graviditetspening ( f d havandeskapspenning) de sista 2 månaderna innan bebisen kommer. När jag väntade gumsan var det inga problem,men jag har hört att de blivit strängare så jag får se hur det går. Förhoppningsvis går det lika smidigt,som det har gjort hittills för oss :P
Vi har faktiskt inte haft några strul alls med försäkringskassan - alla papper har kommit snabbt och likaså pengarna. Jag hoppas det fortsätter på den vägen så vi får fortsätta vara nöjda ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0