Fulladdad dag :)

Hej hej :P
 
Jag sa alldeles för mycket i morse ;D Efter att ha varit vaken ett tag somnade jag om och sov framtill halv elva! Jag fattar inte hur det gick till,men så var det.
 
När jag vaknade kom Monica och Maja för att lämna gumsan. De skulle åka till marknaden i Nora och undrade i fall vi ville följa med. Eftersom vi inte hade några andra planer sa vi ja och började göra oss iordning.
 
Dagen har alltså bestod av massa bilåkande samt några stopp på diverse ställen. Vi åkte bl a förbi en second hand butik med barnsaker. Vi stannade för att kika och hittade en jättefin bilstol till våran kommande bebis :P När gumsan var liten hyrde vi en stol av sjukhuset,men eftersom man aldrig vet om det finns någon kvar så känns det säkrare att ha en egen. Dessutom var denna billigare än att hyra ;) Monica köpte stolen,som en present åt bebisen - tack tack :P
 
Innan vi var framme vid marknaden hann vi med en tur inne på ett lågprisvaruhus. Där hittade vi bl a två julklappar till gumsan. Tro det eller ej så är vi alltså klara med presenter till henne :) Vad skönt det känns att vara ute i god tid förengångsskull ;D
 
Efter att ha gott runt på marknaden,som var hur stor,som helst åkte vi till Karlskoga för att äta mat innan vi åkte hemåt.
 
Nu har vi varit hemma ett tag och det börjar närma sig läggdags för gumsan. Kent är ute i skogen så jag får fortsätta mysa med godis och teve själv tills jag också somnar ;)
 
Natti natti :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0