Ett litet misstag...

God förmiddag :D
 
Idag startade gumsan och jag dagen med ett rejält vredesutbrott runt klockan fem.
 
Gumsan ville inte ha på sig blöja när hon skulle sova igår kväll. Mamma och pappa bestämde sig för att inte bråka om det utan att prova hur det gick. Jag ställde in pottan bredvid sängen i fall hon möjligtvis skulle vakna av att hon var kissnödig,vilket jag egentligen inte trodde.
 
Gumsan sov gott fram till fem,då började hon ropa på mig. När jag kom dit blev hon jättearg för att jag inte hade glasögonen på mig - jag vet inte vad grejen är,men hon blir det varje gång.
Sedan fick jag knappt ta i henne på bra länge. Hon sprang t o m ner för att försöka komma undan mig. Jag tror att det berodde mest på att hon skämdes för att hon hade kissat ner sig. Stackars liten :/
 
Tillslut lyckades jag lugna ner henne och vi somnade om inne i vårat sovrum. Vi sov gott fram till strax innan nio,då tyckte både gumsan och jag att det var dags att gå upp =)
 
Det dröjer nog ett tag till innan vi provar att vara blöjfria på natten igen. Nu har vi i alla fall försökt en gång och insåg att det helt enkelt är för tidigt. Gumsan ska inte behöva må dåligt för att det händer olyckor!
 
Sedan vi gick upp har vi tagit en sväng med vovsingarna,ätit frukost,duschat och grejat med tvätt/lekt. Gumsan har fått tjuvstarta fredagsmyset med lite godis framför elefanten "Babar" :D Hon fick en dvd med tre filmer utav Monica,som var med dem till Karlstad igår,så nu kikar hon lite på en av dem =P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0