Ensam

Hej hej =)
 
Gumsan och jag har hållt igång enda sedan vi kom hem ;D Vi har lekt samtidigt,som vi städat hennes rum. Nu kanske det får se ut så tills lunch i morgon ;P
 
Min lilla familj har precis åkt iväg till Karlstad. Kents telefon har börjat krångla så han måste köpa en ny. Han fick låna min gamla idag,men vi kom fram till varför jag bytte - batteriet är inte alls bra.
 
Medan de är borta ska jag,som har grejat med lite allt möjlig under dagen,ta det lite lugnt. Jag börjar känna mig riktigt sliten. Har hållt ett helt annat tempo ett tag nu och det plus graviditeten börjar ta ut sin rätt. Eftersom det inte lär bli lugnare framöver p g a framallt flytten får jag passa på att vila när jag kan ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0