En trött mamma..

God morgon :P
 
Herregud,vad trött jag har varit de senaste dagarna. Hade helst bara legat och sovit hela långa helgen,men det har det inte blivit något med. Istället var vi iväg för att hälsa på Anders och Maria igår - mycket trevligare än att ligga hemma och slöa ;) Gumsan höll igång hela tiden så hon somnade gott i bilen påväg hem :D
 
Nu har vi nyss ätit frukost. Gumsan tittar på Pippi för första gången på riktigt länge. Maria och gumsan bestämde igår att de ska åka och hälsa på Pippi nästa sommar :) Jag undrar hur mycket vi kommer höra om det den närmaste tiden ;P Det blir skoj för gumsan att komma iväg med gudföräldrarna själv :) De skulle ev. åka till Kolmården också så det blir ett riktigt äventyr =D
 
Medan gumsan tittar på Pippi tänkte jag slänga mig i soffan för att vila :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0