En trevlig tisdagskväll :)

God morgon =)
 
Vi hade en trevlig kväll hos Monica igår. De hade en liten avslutning på brännbollsturneringen,som anordnats varje år,och efter det kom de i Monicas lag hem till henne för att grilla. Vi var inte med och kollade på när de spelade,men maten och fikat efteråt ville vi såklart inte missa ;D
 
När vi kom hem var klockan runt halv elva. Gumsan hjälpte mig att göra iordning en flaska välling,men hon kunde inte erkänna att hon var trött så det blev några minuters mys i soffan innan hon tog flaskan och smög upp för att lägga sig. Både jag och Kent trodde att hon skulle lägga sig i våran säng,men hon hade faktiskt lagt sig i sin egen =)
 
Efter att ha somnat på soffan gick jag upp och lade mig någon gång efter elva. Sedan sov jag riktigt gott förengångsskull - HÄRLIGT!
 
Jag vaknade av att gumsan sa "Mamma" inne på sitt rum. Jag,som inte trodde att klockan var särskilt mycket,tänkte att hon kanske somnar om så jag låg kvar i sängen. Efter att ha hört henne igen tittade jag på klockan och såg att hon var åtta! Det var inte särskilt konstigt att hon inte ville sova mer ;)
 
Eftersom jag ska jobba sen ville jag ligga kvar i sängen ett tag till så jag ringde Kent,som somnat i soffan (som vanligt) så han fick ta gumsan.
Nu har jag legat och gottat mig i sängen ett tag så nu ska jag ta och gå upp för att umgås lite med familjen innan det är dags att sticka iväg för att jobba.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0