En liten lista :)

God natt :P
 
 
Jag blir så rörd,glad eller/och full i skratt när jag tänker på vissa saker gumsan gör. Här kommer några exempel:
 
- När hon vill mig någonting och det råkar dröja en sekund innan jag svarar låter det ungefär såhär: - "Mamma?"..."JENNYYYYYYY" . Om det mot förmodan skulle dröja ytterligare någon sekund ropar hon "Älskling" istället ;P
-  När vi var påväg hem från dagis idag fick hon för sig att hon såg Eva (gammelmormor) i skogen. Hon stod tydligen och kollade på oss ;) Det är absolut inget fel på fantasin -  t ex "ser" hon ofta älgar,som kissar eller duschar :)
- När det var dags att natta henne (något sent då vi varit över till grannarna på mat) idag fick jag några slängkyssar av henne <3
- Hon är mycket medveten om att mamma har en bebis i magen och vill gärna både klappa på magen och prata med bebisen. Varje samtal avslutas med "Puss,hej" precis,som när hon pratar i telefon <3
- I morse när hon vaknade och frågade efter pappa försökte jag förklara att han jobbade,men hon envisades med att pappa låg i traktorn och sov ;P
 
Det finns mycket mera exempel,men just nu är jag för trött för att tänka. Ville mest bara skriva lite innan läggdags då det börjar bli glest mellan inläggen igen - fy på mig ;D
 
God natt på er - vi hörs i morgon =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0