Bra :D

Hejsan =)
 
Dagens besök hos barnmorskan gick lika bra,som vanligt. Jag berättade om min dåliga aptit. Hon sa att det kan bero på att jag har lite lågt järnvärde,men annars visste hon inte vad det kunde vara. Hon föreslog en annan slags järntablett,men jag tror att jag ska prova med att ta en tablett,av den sorten jag har,varje dag istället för bara varannan. Om inte det hjälper testar jag de andra.
 
Gumsan och jag har varit ute i solen en stund,men vi gick in för att fortsätta leka :) Det börjar närma sig kvällsmat. Jag tycker det är jättesvårt att hitta på vad vi ska äta. För gumsans skull vill jag gärna variera lite,men den senaste tiden har det blivit smörgås. Gumsan är nöjd med det så det får nog bli det idag också ;) Tror jag ska koka några ägg för att överraska henne - hon ÄLSKAR det :P
 

Tittut =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0