Bildregn från dagen :D

God kväll :)
 
Vi hann inte med särskilt mycket mys innan gumsan ville gå upp för att lägga sig. Eftersom jag sitter här ensam tänkte jag passa på att visa er lite bilder ifrån dagen =D
 
   
Dagens mellanmål åt gumsan sittandes på pappas fyrhjuling :D
 

Mamma ville mysa,men det gick inte gumsan med på...
 
   
Är man ute måste man ju gunga - heller hur?
 

Gumsan ville följa med Linn hem :D
Linn pratade om att hon var dålig på att backa. Det snappade gumsan upp och sa: "Linn dålig - jag blir ledsen" :)
 
Gumsan talade om att hon ska vara sjuk i morgon så vi får väl se hur hon mår när vi vaknar ;P
 
Nu ska jag lägga mig ner och det tar nog inte många minuter innan jag somnar.
God natt på er =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0