Besök av gudföräldrarna =)

Hej hej :)
 
Idag har vi haft besök av Maria och Anders =P
De hade köpt lite kläder till gumsan - jackan kommer bli perfekt i vinter :D
 
Hon fick även två par trosor samt strumpbyxor - allt med Hello Kitty :)
Tack,tack säger vi =D
 
Sedan de åkte för kanske en timme sedan har jag gått igenom massa papper. Har slängt en hel del onödiga samt satt in lite viktiga i pärmarna.
Just nu är Kent iväg till skjutbanan för att skjuta in sin nya bössa,gumsan "spelar" tvspel och jag ska greja med lite bilder m.m på datorn. Har dessutom satt igång en maskin med tvätt.
På tal om tvätt så hängde jag ut två maskiner igår. När jag skulle ta in dem hade det hunnit bli fuktigt så de fick hänga kvar. Det fick jag ångra i morse - det hällregnade när vi vaknade :/ Som tur är kom solen fram efteråt så förhoppningsvis hinner den bli torr idag. Annars får jag hänga upp den inne istället.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0