Bebisen <3

Hej hej :P
 
Jag börjar verkligen märka att jag har en bebis i magen :D Vissa dagar rör det sig,som bare den därinne ;) Det är sååå mysigt,men samtidigt kan det kännas lite konstigt också. Med tanke på magens storlek är det nog ingen,som kan missa att gumsan ska få ett litet syskon ;P
Gumsan själv är väldigt medveten om att hon kommer få en lillasyster eller lillebror - hon pratar mycket om bebisen :) Sedan tror jag inte att hon vet precis vad det innebär,men hon är så gullig när hon pratar om bebisen <3
"Bebis kommer snart","Lillasyster kommer i Tober (Oktober)" eller "Lillebror kommer i Tober" är det vanligaste,men hon säger mycket andra saker också =)
 
Jag jobbar i en vecka till sedan blir det kanske någon vecka då jag hoppar in när de behöver folk,men sedan blir jag hemma. Jag känner att jag behöver det - kroppen börjar säga ifrån. Dessutom kan det vara skönt att få förberedda allting i lugn och ro. Lite vila innan vi blir tvåbarnsföräldrar vore inte heller fel ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0