Ännu en natt hos mamma :P

God morgon :D
 
Eftersom mina älsklingar hade planer för gårdagen och jag jobbade både då och idag skjutsade de in mig till Kristinehamn igår. Sedan sov jag över hos mamma =)
Jag får se om jag blir hämtad direkt efter att jag slutat vid tolv eller om jag går hem till mamma en stund. Jag skulle vilja gå igenom fler säckar för att hitta mer bebiskläder så det tänkte jag göra i så fall. Annars tar jag det någon annan dag.
 
Det bästa vore om jag hann umgås lite med familjen också :D Min kära sambo börjar jobba igen nästa vecka - då lär det bli full rulle igen. Vi lyckas jobba om varandra rätt mycket,men det är ju bara någon vecka kvar på mitt sommarjobb så vi står nog ut med det ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0