Spännande ;)

Hejsan :)

Hittills har jag inte fått mig någon sömn och det blir ingen heller. Jag har ringt ett samtal angående en sak,som jag tyvärr inte kan berätta om. Jag fick en tid för att träffa en person den 16 april,men hon ringde efter en stund för att höra i fall jag kunde komma idag istället eftersom hon fått ett återbud. Eftersom det kändes bättre för mig med sa jag ja. Jag ska vara där klockan 14 - samtidigt som jag egentligen ska hämta gumsan på dagis. Jag försöker få tag i dem för att höra om hon kan få vara kvar lite längre annars måste jag hämta henne innan så hon får följa med mamma på sitt äventyr ;D De har nog fullt upp just nu på dagis för de svarar inte. Jag ska ta en dusch innan jag försöker ringa igen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0