Snart dags att leka taxi ;D

God morgon,god middag :D

Jag började dagen med att städa rätt efter hundarna,som ställt till med lite av varje i natt. Som tur var hade Kent stängt för så de bara kunde vara i vardagsrummet.

Efter städningen,som tog ungefär halvtimme,var det frukostdags för mig och gumsan. Sedan gjorde vi oss iordning innan vi slängde ut Qvittra och Bessie i hundgården. Stei fick gå ut och göra sina behov sedan fick han gå igen eftersom damerna fortfarande löper.

Sedan var det dags för dagis. Efter att ha lämnat gumsan åkte jag för att lämna matlåda hos Kent. Egentligen skulle jag ha åkt med honom i lastbilen en sväng,men de blev försenade så jag skippade det. Istället åkte jag hem för att greja lite med kaminen,som stannat,samt hänga tvätt. Sedan har jag slöat i soffan och ätit lunch - det fanns fortfarande kvar utav maten jag fick med från mamma i måndags så jag åt upp den :P

Nu ska jag snart ta ut Stei en sväng innan det är dags att sticka iväg ett par timmar. Först ska jag hämta gumsan sedan ska vi vänta på Axels tjej Elin,som ska åka efter oss,innan vi åker vidare till Karlstad flygplats för att hämta Monica,Axel,Maja,Ingegerd och Bosse,som kommer hem från semestern idag =) Sedan vet jag inte om de vill direkt hem eller om de behöver handla eller så innan,men det märker jag väl ;P 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0