Skärtorsdag :D

GLAD PÅSK :D

Som ni vet hämtade jag och gumsan Monica och Maja igår. Vi åkte raka vägen hem till dem för att fika. Snälla,som de är hade de köpt med lite fina saker till oss =) Jag fick en svart jättefin handväska av det lite större slaget. Toppenbra då jag gärna ville ha en ny :P Denna kommer bli perfekt både om jag ska iväg själv eller om gumsan ska med eftersom det finns gott om utrymme för blöjor m.m. Det kan vara skönt att slippa skötväskan ibland ;)

Jag fick även en hudlotion samt mascara,som jag förövrigt fick förra gången de var iväg också - de är inte slut än så jag vet att jag inte behöver köpa det på några år ;D

Gumsan fick ett par fina tights,en solhatt och en t-shirt och linne i ett - superfin. Kent fick badbyxor så nu har han inget att skylla på i sommar ;P

När gumsan och jag skulle åka hem ville gumsan att Maja skulle följa med så det gjorde hon. Vi gick och mötte Kent innan vi smög in och busade.

Efter att Monica hämtat Maja föreslog Kent att vi skulle åka och äta mat. Stället vi egentligen tänkt oss har bytt ägare och de håller på att renovera för fullt - det såg inte alls färdigt ut så vi fortsatte till Molkom istället :) Det var mysigt att vara ute hela familjen <3

När vi kom hem igen blev det sängen för gumsan och "Glee" för oss vuxna innan det blev sängen även för oss :)

Idag startade vi dagen redan kvart över sex. Sedan dess har gumsan hunnit med att busa samt titta på Pippi medan hennes mamma försökt vakna till ordentligt ;D

Eftersom det är skärtorsdag idag ska gumsan få vara påskkärring på dagis :) Kläderna blir nog inga bekymmer,men vi får se om jag får "sminka" henne något eller om hon totalvägrar ;P

Nu är det dags att sätta igång med frukost och allt annat,som ska hinnas med innan dagis :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0