Ny affär = TOPPEN!!

God förmiddag =)

Idag var gumsan jätteglad över att få komma till dagis - hon hade knappt tid att säga "Hejdå" till mig ;D Efter en snabb kram och puss åkte jag hemåt. Stannade till på gården för att hämta mitt kontokort,som Kent hade,eftersom jag tänkte passa på att handla lite när jag har hämtat gumsan sen. Jag är sååå glad för att det öppnat en ny affär i Väse! Det är smidigt att hoppa in där för att köpa något,som antingen tagit slut hemma eller blivit bortglömt när jag varit någon annanstans. Visst,det är lite dyrare än i stan,men eftersom det är en bit att åka så går det ungefär jämt ut i alla fall i slutändan :P
För de äldre samt för de,som faktiskt inte har bil eller körkort,är det toppen att de nu har nära och bra till en affär =D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0