Lite minnen :)

Hejsan :D

Än har gumsan och jag inte "hunnit" med att måla - får försöka göra det senare. Istället har vi kollat på massa filmer på min videokamera :P Det är så kul att se och jämföra gumsan - då och nu :) Även hon,som ÄLSKAR att se sig själv,tyckte det var kul. Hon blev avslappnad och somnade nästan hos mig :) Tillslut tog batteriet slut så då blev det bus innan maten. Det fick bli rester ifrån gårdagens lunch.

Nu ligger gumsan uppe och sover (förhoppningsvis i alla fall),Kent grejar i vårat sovrum (han för ett himla väsen) och jag slappar i soffan (ovanligt va?). Jag känner mig riktigt trött så jag ska försöka få mig några minuters sömn medan gumsan vilar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0