Inte idag heller...

Hejsan :D

Efter att ha tittat på Pippi/datorn plockade jag rätt på massa tidningar m.m på vårat sovrum medan gumsan lekte med sin dockvagn =) Det känns skönt att ha fått bort allt skräp från golvet - rummet ser ungefär 10 gånger så stort ut ;P

Sedan mös vi lite framför teven innan vi kokade ris inför lunchen.Eftersom Kent inte äter kyckling,som stod på menyn idag fick han biffar. När vi kom hem,efter att ha tagit en promenad bort med maten,gav vi hundarna mat och gumsan åkte lite rutschkana innan vi gick in för att fixa kycklingen och såsen :)

Medan vi åt ringde Kent och ville att jag skulle gå och kika i brevlådan så fort jag kunde. Han väntar på en vapenlicens och börjar bli minst sagt irriterad då han vet att tjejen på polisen skickade den förra veckan - det är alltså posten,som är otroligt seg!
Sagt och gjort - när vi ätit klart lade jag gumsan sedan gick jag till brevlådan,men det fanns ingen licens idag heller.

Nu har jag tagit en paus ifrån tvätten m.m för att vila medan gumsan sover.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0