Ingen bra början....

God morgon :P

Det blev inget familjemys igår. Kent,som skulle iväg för att handla lite inför helgen då det kommer besök ifrån Blekinge,tog med sig gumsan så jag fick vila ett tag. Det gjorde dock ingen vidare nytta då jag mår sämre idag :(

Ja, det är fredag igen och dagen har inte börjat särskilt bra. Gumsan vaknade vid fem sedan har hon inte sovit något mer. Själv slumrade jag till någon minut hit och dit när jag försökte få gumsan att somna,men jag är ändå sliten. 

Dessutom kommer jag nog få en fläskläpp. Gumsan höll på att lägga alla grejor,som låg i dockvagnen,i sängen. Rätt som det är kommer det en boll flygande och träffar mig på munnen. Om det varit en vanlig boll hade det inte gjort så mycket,men detta var en i trä - det gjorde väääldigt ont :( 

Nu tittar gumsan på Pippi så jag ska ta och lägga mig ner en stund.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0