Hemma och välbehållen :)

God morgon =)

I natt har vi haft en vovve på rymmen. När Kent kom hem igen runt tolv var Stei borta och Qvittra var utanför hundgården - de hade grävt sig ut. Han kom upp och väckte mig för att jag skulle kunna gå och kolla ute i fall jag vaknade något.
Gumsan vaknade vid ett. Eftersom hon inte druckit upp vällingen fick hon flaskan sedan gick jag ner för att se om Stei hade kommit,men icke!

Runt tre vaknade jag av att det var ett himla oväsen ute. När jag vaknat till någorlunda insåg jag att det var Stei,som stod och ylade. För att jag inte skulle behöva springa förbi gumsans rum en gång till och riskera att väcka henne ringde jag Kent. Han svarade inte så jag fick gå ner i alla fall,som tur var vaknade aldrig gumsan.
När Stei var hemma kunde jag slappna av och sov gott enda fram till halv åtta ungefär. Då var gumsan redan vaken. Hon höll på och lekte inne på sitt rum :D

Än så länge har vi bara hunnit med att äta frukost. Vi ska ta och göra oss iordning sedan får vi se vad det blir. Hade ju tänkt hälsa på mamma,men hon var inte hemma. Får se om vi åker dit lite senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0