"Hej,mitt vinterland"!

God morgon :P

Vi höll igång större delen av dagen igår så jag varken hann eller orkade sitta vid datorn ;P

Sambon var hemma runt ett. Då tog vi en "familjedusch" innan vi gjorde oss iordning för att åka till Karlstad. Efter en storhandling på maxi,som resulterade i GRATIS godis (jo,det är sant!) köpte vi med mat från Burger King och stannade i bilen och åt. Gumsan,som fick sitta i mittensätet bak tyckte det var supermysigt =)

När vi hade ätit åkte vi till Kristinehamn för att hälsa på Anders och Maria. Både gumsan och jag fick oss en varsin klippning - vi tackar så mycket :D
Innan vi åkte bjöd de på mat. Ingen av oss var väl egentligen hungriga med tanke på att vi redan ätit två gånger,men det gick ner litegrand i alla fall ;)

När vi kom hem lade vi gumsan innan vi hjälptes åt att packa in alla varor. Varför undrar man alltid (eller är det bara jag?) vad man köpt,som egentligen var så dyrt,med tanke på slutsumman alltså? Den här gången fick det följa med ritpapper och en hink med tillbehör till gumsan bland all mat :D

Efter att ha fått in allting slängde vi oss på soffan innan det blev sängen.

Vill ni veta mer om gratis godiset? Klart ni vill ;) När vi gick omkring i affären fick vi syn på två stora trälådor med små malacopåsar. Det stod att de bara kostade 5 kronor så vi köpte ett gäng. När vi kom ut och jag kollade på kvittot såg jag att det dragits 5 kronor från dem - de blev alltså gratis helt plötsligt ;P Vi bugar och bockar - gratis är gott =D

Idag vaknade vi till ett snötäcke! Usch! Det snöade redan när vi åkte hem igår,men eftersom de regnat hela dagen och var blöt trodde jag faktiskt inte att snön skulle bli kvar,men jag hade tydligen fel :(

Idag har vi inget planerat än så länge. Kent är iväg och grejar en sväng,men gumsan och jag håller oss hemma. Jag tänkte att vi skulle göra oss iordning om en stund och sedan måla lite :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0