En lång natt...

God morgon :P

Vilken lååång natt vi har haft :(

Gumsan somnade aldrig igår kväll så jag gick upp för att försöka få henne att somna,men det gick inte. Hon fick följa med ner till soffan. Efter mycket om och men somnade hon. Det dröjde inte särskilt länge innan även jag sov.
Runt elva smög vi upp. Det blev ett himla väsen på gumsan när hon insåg att hon skulle få sova i sin egen säng. Efter att ha gått därifrån för att sedan få gå tillbaka igen,eftersom gon bara skrek,några gånger fick hon följa med in till mig ändå. Det verkade som att något skrämde henne.

Gumsan ville hålla mig i handen för att kunna somna och vid tolv somnade vi om. Då kom även Kent hem och gumsan vaknade till igen. Hon somnade dock om efter en stund. Sedan sov vi (eller i alla fall jag) oroligt fram till halv åtta ungefär. Då vaknade gumsan till liv och det var dags att ta morgon.

Vi har precis ätit frukost och sitter och myser framför teven. Gumsan tittar på barnprogram :P
Kent var borta redan när vi vaknade - vi får se när han dyker upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0