Vad göra?

Hej hej =)

Både jag och gumsan fick oss lite sömn efter lunch - det behövdes ;D När vi vaknade stack vi till gården för att lämna mat till Kent. Han fick,precis som gumsan,pizzarester.
Sedan har vi bara myst =D

Jag har ringt och bokat tid för synundersökning på smart eyes. Jag fick en tid redan i morgon så jag hoppas att mamma kan följa med och ta hand om skruttan under tiden annars får jag försöka ordna någon annan. Det ska bli skönt att få det gjort så jag kan prova och välja glasögon så jag får nya :) Det är verkligen på tiden ;D

Nu ska jag försöka hitta på något med gumsan för hon börjar bli rastlös. Hon grejar med allt och inget ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0