Fullt upp =)

God kväll på er =)

Vi har varit i farten hela långa dagen. Jag började med att gå upp kl.6.20 för att göra mig iordning inför jobbet kl.7. Där körde jag ett race innan jag åkte hem till mamma. Hon hade gjort stekt ägg med smörgås åt mig - mums :D

Efter att jag ätit stack vi iväg till Maxi. Där shoppade vi loss ordenligt innan vi åkte hem till Väse för att packa upp allting plus rasta vovsingarna. Sedan bar det av hem till Monica för att hämta lilla skruttan =) Där bjöds vi på dagens första fika.

När vi varit där en stund åkte vi tillbaka till Kristinehamn. Vi lämnade varor hos mamma,slängde skräp och hämtade ett x antal skor och två regnjackor (en med Hello Kitty) hos mammas väninna Anna innan vi tog en sväng till Anders och Maria,gumsans gudmor och -far. De bjöd också på fika :P
Maria,som är frisör,klippte lilla skruttans hår - skönt för henne att slippa ha massa hår hängandes i ansiktet =D

Efter det besöket åkte vi hem till mamma. Gumsan och jag duschade medan mamma fixade mat - supergott :)
När vi ätit fick det bli sängen för gumsan,som mest såg lättad ut när jag lade ner henne - hon var helt slut ;P
För mamma och mig blev det teven/datorn och nu kom även lillebror hem för att äta. Det får bli lite mys en stund innan sovdags. Jag ska upp kl.6 i morgon för att jobba så jag ska försöka somna snart. Det känns inte,som att det blir några bekymmer ;D

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


 
Såhär fin blev gumsan i håret =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0