Ut med det nya och in med det gamla

Hejsan =)

Idag vaknade gumsan,jag och Kent i princip samtidigt,några minuter över halv sex. Kent gjorde sig iordning och stack iväg till jobbet medan jag tog en snabb sväng med vovsingarna. Efter det var det frukostdags :D

Sedan tvättade jag lite arbetskläder åt Kent innan jag gjorde oss iordning och gick ut på en riktig långpromenad - vi hittade en hel del svamp efter vägen =P
När vi kom tillbaka efter cirka 2 timmar fixade jag lunch. Idag vågade jag mig på ett försök att göra köttfärssås för första gången - om jag får säga det själv så blev den väldigt bra ;) Gumsan såg ut att hålla med då hon åt 1 ½ potion :)

Efter maten lade jag gumsan i sängen - utan välling. Hon protesterade en stund,men efter några minuter somnade hon =D
Jag har diskat,soppat under köksbordet och varit ute och rastat vovsingarna så nu ska jag bara ta det lugnt ett tag.
Kent kommer hem vid ett och äter lunch - kul att han äter hemma så jag får se honom en stund :)

Förresten så får vi nog sticka iväg och köpa en ny telefon åt mig :/ Den blev tydligen fuktig när vi var ute och gick förut. Jag såg att displayen blev vitare och vitare av fukt så jag plockade bort baksidan och batteriet så det fick "torka" en stund. Efter det försvann det och jag trodde det var bra,men nu är det likadant igen :( Typiskt!

Jag ska se om jag kan hitta min gamla mobil och använda den tills jag köpt en ny.

Ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0